nog maar 2 weken

alli allo!

hier alles goed het aftellen begint nu echt nog maar 2 weekjes en dan ben ik alweer thuis,

wat echt heel snel gaat ik moet zeggen dit jaar is echt omgevlogen, ik kan me nog de dag van gisteren herinneren dat ik in dusseldorf op het vliegveld stond en me afvroeg waarom wilde ik dit zo graag?

met de kinderen gaat het goed aoibheann loopt nu en trekt graag alle kastjes open en ik kan er dan achter aan rennen om alle kastjes vervolgens weer dicht te doen. ook zet ze graag de tv aan en uit en haalt ze het dvd en cd rek leeg! dus die houdt me wel bezig!

rion is druk maar je kan ook wel echt zien dat hij wat ouder wordt hij klimt al op de grote glijbaan naar boven en bezorgt mij een hartaanval aangezien hij eigenlijk te klein is.

we doen veel knustelen en verven aangezien wij geen zomer weer hebben eigenlijk bijna alleen maar regen. zo hebben we voetprinten en naambordjes van zoutdeeg gemaakt die rion vervolgens geverfd heeft en de naam gaan we nog op een plankje maken en aan de slaapkamerdeur hangen.

op me vrije dagen ben ik er vaak op uit met saranne en we gaan ook vaak uit savonds clubbing! ik vind het uitgaan hier veel leuker als thuis aangezien ze hier echt dansen en als je tegen iemand aan loopt is het niet zo van kun je niet uitkijken of zo zoals dat in venlo gaat, maar hier is het ooh i'm sorry let me buy you a beer! zo zou het thuis ook moeten zijn!

ik ben met nora en de kids naar de pettingzoo geweest wat erg leuk was rion mocht de dieren voeren en ze hadden het grootste springkasteel van heel europa! waar we rion na 2 min al niet meer op konden vinden aangezien volwassenen er niet op mochten!

kleine aoibheann gaat vanaf deze week naar de creche en ik moet zeggen het huis is akelig stil en heb de hele dag vrij tot 6 dan haal ik de kids op van de creche dus ik weet nog niet zo goed wat ik met mijn vrije tijd moet doen!

ik ben een fotoboek aan het maken voor nora en paul met allemaal fotos die ik dit jaar voor de kids heb gemaakt dus dat houdt me nog wel bezig!

verder geen nieuws meer!

en tot over 2 weken!

xxx

Reacties

Reacties

Niels

Nieuw verhaaltje!!
Ik hoop dat het uitgaansleven ook hier zo wordt, zo zou het in ieder geval wel horen! Nog even genieten van de laatste weken daar! Hopen op nog 2 weken mooi weer voor je daar!

Xx

De Ambrosiaantjes

Hoi Mares.
Ja de tijd gaat vlug, zo zit je je af te vragen waarom je naar Ierland gaat en zo ben je weer terug.
Geniet nog van de laatste 2 weken en verwen de kids maar.
Wij zijn benieuwd hoe je hier de tijd gaat 'doden' want hier heb je geen 'eigen' kinderen.
Doe Paul en Nora de groetjes van ons.
Voor jouw een dikke knuffel en veel kusjes.
Tot over 2 weken.
xxx

gertie en jan

hoy mares
het zijn nu nog maar een paar daagjes,het lijkt mij een vreemd gevoel als je dadelijk weer thuis bent. maar dat je een onvergeetelijk jaar hebt gehad is voor altijd,en dat blijkt door jouw mooie verhalen.Mares geniet nog even. Tot zo.Liefs Jan en Gertie je buren uit Venlo xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active