fotografie, nieuwe aupairs, heimwee!

haij haij!

ik dacht schrijf maar weer eens een berichtje!

inmiddels ben ik bijna 7 weken hier en ik moet zeggen het bevalt goed! op sommige dagen na naartuurlijk, want ja ik heb ook wel last van heimwee! maar in de tussentijd heb ik wel al veel gedaan.

zo ben ik met mijn familie naar spanishpoint in clare geweest voor een nachtje en het plan was om naar de cliffs of moher te gaan maar door het vieze weer kon dat helaas niet doorgaan! ook ben ik begonnen aan mijn cursus fotografie wat erg goed bevalt! ik ben de jongste de gemiddelde leeftijd is 35+ dus dat is wel jammer!

op dinsdags ga ik nu iedere week met de bus van half 4 naar galwaycity en dan ga ik naar de film van half 5, er draait altijd wel wat leuks! en het kost maar 4 euro! aangezien de jongen achter de balie denkt dat ik een student hier ben! hij haalt ook de pauzes uit de film voor me zodat ik op tijd bij mijn cursus ben om 7 haha! en dan op naar mijn fotografie cursus.

ik zal er binnekort wat foto's opzetten!

verder heb ik al een paar andere aupairs ontmoet een nederlandse en een duitse! dat klikte wel goed gelukkig!

met de kids gaat het ook goed rion wordt donderdag 2 en ik ga een mickey mouse taart voor hem maken aangezien hij daar helemaal weg van is! en kleine aoibheann (spreek je uit als eejvien) groeit als kool whaha! ze is haar new born pakjes al ontgroeid en ze krijgt haar!

ik gebruik haar nu ook als fotomodel om mijn nieuwe camera mee uit te testen haha!

en dan heb ik nog nieuws over 4 weken kom ik alweer een weekje naar huis! ( voor de mensen die het nog niet weten haha) waar ik wel naar uitkijk moet ik zeggen want ik mis jullie wel hoor! en daarna gaan paps en mams en jan en philomene ( oom en tante ) met me mee terug naar ierland en kan ik ze mijn woonplaatsje laten zien en door ierland touren!

nou tot over 4 weken!

xxx

Reacties

Reacties

Marleen

Haaa Maresje!
Zoe te laeze hesse 't nao dien zin:) en met det heimwee, det kump aok hulemaol good! Vuul plezaer nog en dan zeen we os euver 4 waeke wal effe!
Ik wil geer ein kier langskomme, want ik bin al ens in Ierland gewaes en vond 't echt ein supermoei land! Ik zal ens kieke wannier ik vrej heb haha xxx

Marij

Ha Mares,
Leuk je in november weer even te zien. Rogér is binnenkort in Ierland zoals je weet. Hij zal je wel op de hoogte houden van de plannen.
Ik wens je nog een fijne tijd en zie je in november.
Groetjes en kusjes van mij en ook van Oma.
Doei doei

Kevin

Leuk leuk leuk! Ik laes neet vuul nieuws:p
Maar good auk;) Det beteikend dat ik dig gelukkig nog regelmaotig spraek :-)
Euver 4 waeke zeen ik dig alweer:D:D jeeej

Tot msn/skype/sms/telefoon/twitter/facebook xxx

Mieke

Heej Maresje,

Heel veel plezier, wat vliegt de tijd, en fotografeer ze , ook van de mickey mouse taart die je gaat bakken erg leuk ! leuke hobby!! en hoop je over 4 weken nog even te zien, willen ook super graag een keertje langs komen, naar dit mooie land. Groetjes en een dikke kus

Toos

Wao blieve die foto's diese hads beloaf??

Mayk

hey Mares.

ik zie dat het je niet slecht afgaat daar. wat een mooie omgeving. heel veel succes nog. vind het erg knap van je.

Gr je Lievelings Neef

Nathalie

Wat een leuke blog heb je! Ik ben me nu net aan het inschrijven voor Ierland, dus ik ben vast wat ervaringen aan het bekijken! Hoe vond je het de eerste dagen om ze te verstaan? Is het te doen of heel erg anders Engels? ;)

Groetjes Nathalie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active