cake decoration class, werken, BINGO!

halli hallo!

daar zijn we weer! na mijn heerlijke vakantie ook weer lekker terug aan het werk.
de nieuwe speeltuin in lackach ( dorpje naast claregalway ) is klaar waar we heeel blij mee zijn want nu kunenn we schommelen en glijen en zo! en kan rion zijn energie ook een beetje kwijt!

kleine aoibheann begint nu echt te brabbelen en rolt alle kanten uit haha! verder ga ik op het moment ook veel om met saraanne die is ook 21 en is een babysitter van nora en paul! wat erg goed klikt! ze komt af en toe een zaterdag langs en ze heeft een auto dus neemt ze mij en de kids mee er op uit!

afgelopen maandag zijn we naar BINGO geweest wat ik helemaal geweldig vond hahaha toen saraanne me vroeg zei ik doen niet alleen oude mensen dat, waarop zij zei uhm nee hoor dus we kwamen daar aan het was gewoon vol zo druk haha! dus we gaan aan een tafel zitten waar een boekje lag van iemand, en we zitte daar komt er zo'n hells angel type man vol tattoos en piercings aan hahaha en die gaat dan BINGO spelen whahaha vond het zoo grappig je kon trouwens wel 3000 euro winnen maar ik had niets gewonnen maar het ging om het plezier he!

onder de bingo zaal was een soort van speelhal waar je nog echt van die old school tickets krijgt dus hebben we ons daar nog een uurtje geamuseerd gewoon voor je lol! maar heb wel een lammetje uit de bak gevist met de grijphaak! dat dan weer wel haha! dus dat is mijn maandag avond avontuur!

op dinsdag avond doe ik tegenwoordig een cakedecoration class wat me heel goed bevalt en ik ook echt heel leuk vind! ik wordt er op een of andere manier rustig van haha.
ik heb er fotos van opgezet van wat ik gemaakt heb! we hebben pas 3 lessen gehad dus meer heb ik nog niet haha! ik denk eerlijk gezegd dat dit trouwens echt mijn passie is bakken en decoreren want ik vind het zo ontzettend leuk! en wil er als alles goed gaat later mijn baan van gaan maken ( voor de mensen die het nog niet weten) ik heb heb me namelijk opgegeven voor de opleiding banket voor als ik terug naar huis kom in augustus!

verder is mijn kamer nu fel roze! aangezien het aoibheanns kamer wordt en ik naar boven ga verhuizen! wat ik niet zo erg vind want dan kan rion niet meer binne stormen haha!

verder was dat het nieuws wel zo'n beetje!

heb wel nog een echt iers dingetje haha! hier vroegen vandaag alle meisjes de mannen ten huwelijk want volgens ierse begrippen mag alleen een meisje de jongen ten huwelijk vragen in een leap year ( schrikkeljaar ) en alleen op 29 feb. wat hier een groot ding is want in het hotel waren er 3 meisjes die het gingen doen! wat ik dus wel grappig vond gekke ieren whaha!

nou tot snel! en laat me maar weten wat jullie van mijn decoratie dingen vinden! ook kritiek graag want dan kan ik daar aan werken! dank u !

dikke kus!

mares

Reacties

Reacties

Niels Blokzijl

Leuk verhaal!
Met alle enthousiastme gelezen!
Dus volgende keer wel het geld winnen hea haha!

xx

Guusje

Maresje!

Wat leuk om weer ens n verhaal te laeze van dig..en die cakejes en taarten zeen dr echt super oet :) Is echt super leuk um te doon he? Ik heb al un paar kier cakejes gemaakt maar wil toch auk n kier n taart gaon maken.
Ik bin benieuwd wasse nog mier geis maken :)

X Guusje

Ambrosiaantjes

Ha Mares,
Leuk om weer eens wat van je te lezen, blijft toch fijn. Verder zien we wel mooie foto's van de cupcakes maar wij zitten er toch wel op te wachten hoe ze nu in het echt smaken. Als ze net zo goed zijn als ze eruit zien dan wordt dat smikkelen.
XXX
van de Ambrosiaantjes.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active