ziekehuis, doopfeest, kerst

halli hallo!!

aller eerst HAPPY NEW YEAR! en een goed 2012 gewenst!

de vorige keer schreef ik nog zo trots dat ik zo gezond bezig was en me zo goed voelde nou dat was voor korte duur want de dag NA dat ik het bericht heb gepost belande ik in het ziekenhuis.

ik had het de hele dag al heel koud als in klappertanden koud, maar ik dacht dat zal wel een griepje zijn! uiteindelijk toch maar naar de bios geweest want het was dinsdag! en dan is de leuke bios jongen er he dat kunne we niet misse! nou ik ben BLIJ dat hij er niet was! ik werd met toch ziek daar! maar domme ik dacht zal wel een griepje zijn get your selve together! en ben dus toch gewoon naar de fotografiecursus geweest! dat was voor korte duur want na 5 min had ik zo iets van oef mijn buik doet wel heel veel zeer!

dus ik nora bellen die nam net die dag haar foon niet op! dus uiteindelijk noeleen maar gebeld die nam gelukkig wel op! en zou me op komen halen maar nadat ze me zag heb ze me maar gelijk door geraced naar het ziekenhuis! schijnbaar zag ik der niet meer gezond uit haha!

dus in het ziekenhuis zeiden ze blindedarm onsteking en ik zou die nacht nog geopereerd worden, maar ze hadden geen bedden en geen ok vrij dus helaas pindakaas! uiteindelijk kwam er om 3 snachts ( was er al vanaf half 8 savonds ) een bed vrij en kon ik gaan slapen na heel wat pijnstillers gekregen te hebbe!

dan zou ik woensdag geopereerd worden en ik lag klaar in operatiejurk en ze zeiden je wordt over 5 min. opgehaald. prima dacht ik dan ben ik er dan eindelijk vanaf! nog een keer helaas dus! iemand moest zo nodig die avond met zen auto crashen dus die ging voor! uiteindelijk ben ik dus donderdagmorgen pas geopereerd wat dus al te laat was want hij was al gesprongen. maar ik was bij dat het rotding der uit was! en ik had geen pijn meer nou ja zo goed als! heb er 3 litekens aan overgehouden.

nadat ik uit het ziekenhuis kwam heb ik 2 weken bij oma gebivakeerd wat een echte oma was want ik ging nergens heen zonder dat ik iets had gegeten en rond een uur of 1 half 2 stuurde ze me naar bed voor een dutje haha!

uiteindelijk weer opgeknapt en de zondag er na was baby aoibheanns doopfeest! wat erg gezellig was! ierdereen was op en top gekleed en in een spijkerbroek komen kon echt niet dus aangezien ik geen nieuwe jurk kon halen zag ik een leuke jurk in een tijdschrift en heb sinead die voor me gehaald! het was uiteindelijk een hele gezellige dag met de hele familie!

verder ben ik nog met nora kerstshoppen gaan doen we zijn om 11 savonds vertrokken en waren rond 2 snachts terug! hier zijn alle winkels 24/7 open met kerst en dat hebben we thuis niet, dus dat moest uitgeprobeerd worden!

met de kerst ben ik nog naar huis gegaan wat niemand wist en dus erg leuk was want iedereen vond het echt een verasiing! het was ook erg leuk om mijn vrienden en familie weer terug te zien!

inmiddels ben ik weer (thuis) in ierland en alweer hard aan het werk! de kleine aoibheann blaast tegenwoordig belletjes en houdt er van om aaaaaaaaaaa en oooooo te zeggen haha! ze is ook echt een giechel kont want ze doet niets anders dan lachen! mits dat ze geen last heeft van haar tandjes het arm ding! rion breekt de tent af met zijn ondeugende streken! maar zolang je hem bezig houdt vind hij het prima! we hebben bijvoorbeeld al samen cupcakes gebakken en geverfd. klei vind die nog niet zo leuk want dat plakt aan zijn handen

Tongue out
. helaas is mickey mouse ook nog steeds aanwezig en heeft hij flink wat streken als in de kerstballen uit de boom vissen of zijn babyzusje door de kamer sleure met stoel en al! hij heeft trouwens ook uitgevonden dat je met stiften ook op de vloer kan kleuren! maar ach daar zijn het kinderen voor. en op rion kun je niet lang boos blijven want hij kijkt je dan echt zo aan met zon blik van ja ma ik wist echt niet dat het niet mocht! de kleine rotzak! maar hij houdt me bezig door hem bezig te houden haha!

ach nog maar 3 weken werken en dan heb ik weer 10 dagen vrij! aangezien de familie op vakantie gaat en ik besloten heb om thuis te blijven omdat het ook belangrijk is voor hun om familie tijd door te brengen, dus ik denk dat ik dan maar es ierland ga verkennen als in dublin en cork en zo. moch der iemand zich vervelen tussen 20 en 30 jan. dan ben je van harte welkom om langs te komen! bij deze!

verder heb ik ook geen nieuws!

ik beloof bij deze dat ik er deze week ECHT fotos op zet

Laughing

tot snel!!

dikke kus vanuit ierland!

Reacties

Reacties

Kevin

Leuk verhaal weer! Gelukkig heb ik je nog gezien met de Kerst! Ik reageer nog om deze tijd omdat ik net thuis ben van het stappen. We spreken ons weer op msn! Is wat makkelijker communiceren. xxq

Melanie

Hey wijffiej,

Gelukkig nieuwjaar!!!!
Nu hopen dat alle andere ziekenhuisbezoeken en flauwvallen en aangereden worden een tijdje uitblijven! Pechvogel! ;)
Fijn dat het allemaal zo goed gaat! Helaas moet ik dan gewoon naar school en stage! :(
Zal iedereen wel fijn hebben gevonden dat je thuis was met kerst! :D ook leuke feestdagen gehad?
Pfff je zou de hele nacht nieten werken! Denk dak in slaap zou vallen! Haha! Maar lijkt me ook wel gaaf om een keer mee te maken!
Nou ik ga nog even genieten van een weekje vakantie voor stage en school weer beginne!
Kus!!

Melanie

Uuh... Nieten is moeten! Haha!!
Xx

Toos

Deze verhalen kende ik natuurlijk al, ....nu de foto's nog! Kus Toos

tineke

hoi mares, leuk verhaal, ik heb je nog gezien en gesproken met de kerst.Wat een verassing dat je er opeens met kesrt toch LIVE was. dit was echt een leuke surprise,evenals de feestpoppers; deze waren ook een succes! heb ze hier nog gezocht in Venlo maar niet gevonden. heel veel liefs uit Venlo en dikke kus X

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active