op vakantie enzo

halli hallo!

ja ja ik weet het, het is weer even geleden hoor,
dus in de tussentijd ook veel gebeurd!

ik heb de dagen afgeteld tot ik naar huis kon en vakantie had! en toen was het zover hoor! ik vloog op maandag morgen en nora was me op vrijdag avond al aan het vragen of ik al alles ingepakt heb! oh nee dat doe ik morgen wel, zei ik! en het kwam er op neer dat ik dus uiteindelijk zondag avond mijn tas nog in moest pakken haha! ik ben savonds nog maar ef gaan pitte en om 1 uur snachts op gestaan om, om 2 uur de bus naar dublin te pakken!

het zal je trouwens verbazen hoe druk de bus naar dublin is snachts om 2 uur ik geloof dat er nog 2 lege rijen waren en een paar stoelen! maar ja om 5 op het vliegveld en om 7 in het vliegtuig! en om 10 was ik dan eindelijk in dusseldorf! mam en pap waren al bang dat ik neergestort was want om half 11 was ik nog niet uit de gate aangezien je nu overal paspoort controle had en die duitsers ma 2 mannetjes hadden zitten voor 4 vliegtuigen erg handig!

dus dat was een lange reis! en eenmaal thuis was poppy helemaal happy om me weer te zien ze was zo gelukkig dat ze boven op me zat en het duurde zon 20 minuten tot dat ze weer kalm was! wat wel schattig was want ik had haar ook gemist!

verder heb ik die week thuis weinig tijd gehad om uit te rusten aangezien de familie en mijn vrienden me wilden zien wat naartuurlijk erg leuk was!

en een week later vlogen we terug naar ierland met paps en mams en jan en philomene! ze ontmoeten nora en paul! en dat klikte goed geloof ik! we zijn onder andere naar de cliffs of moher en conemara en kylemore abby geweest! en naartuurlijk galwaycity! we hebben kei leuke dagen gehad! en ik moet zeggen dat ik er moeite mee had om gedag te zeggen!

verder ben ik nu weer gewoon aan het werk en is mijn normale leven hier weer begonnen! ben vorige week dinsdag christmas shopping weeze doen en naar de bioscoop geweest waar cinemaguy ( weet zen naam niet ) aan het werk was en die zei dat die me gemist had de afgelopen weken wat wel grappig was haha! ik ben op donderdag nacht om 12 uur met sinead naar de nieuwe twilight film geweest tussen de gillende meisjes in haha ik dacht dat ik twilight gek was maar hier waren meisjes van mijn leeftijd met een tshirt met de gast zijn hoofd er op en ze begonnen te gillen toen de film begon! gelukkig ben ik op dat gebied nog wel lekker nuchter haha!

meer nieuws heb ik niet! behalve dat ik gezond bezig ben en 3 x in de week ga zwemmen! wat ik goed vind van me zelf haha! en ik mijn kerstkaarten al aan het schrijven ben whahaha!

ik zal er van de week nog ff nieuwe foto's op zetten!

nou tot snel!

kus kus

Reacties

Reacties

Melanie

Heey Meis,

Fijn dat je leuke, maar drukke vakantie 'thuis' hebt gehad! :)
Ik mis je nu wel hoor.. zo met de Twilight periode! Haha.. Heb em al 2 keer gezien in de bios! ;) afgelopen zondag en gisteravond! Haha... Hij is goed hea! Moeten alleen nog ZOOOOOOO lang wachten op part 2! :'(

xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active