veel werken en dagen aftellen!

halli hallo!

daar ben ik weer! ik dacht schrijf maar weer eens wat!

de laatste weken ben ik erg druk met werken aangezien nora weer voledig is begonnen met werken. dus op woensdag donderdag en vrijdag heb ik kleine aoibheann voor me zelf en op zaterdag en zondag is rion der ook! mijn werk uren zijn nu van 12 tot 6 wat wel lekker is want dan kan ik savonds nog wat doen!

ik ben onder andere naar de ballinasloe horsefair geweest wat een soort paardenmarkt is! dat was erg leuk omdat er veel travelers ( kampers ) rond lopen en daar naar toe komen om hun toekomstige vrouw of man te vinden! de meisjes zien der uit als dellen! met hotpants en bikinitopjes en hele hoge hakken in de modder! en ik er naastt met mij winterjas en mijn regen laarzen in de modder! ik denk dan die meisjes moeten bevriezen! ze hebben ook zo'n leuke nep huidskleur bijna oranje! heb er helaas geen foto's van want voor je het weet heb je herry met dat soort mensen! verder waren er heeel veel paarden en andere dieren die ze verkochten zoals puppys en dus ook veel dierenleed helaas! ik ben samen met sinead geweest wat de schoonzus van nora is maar ze is 25 dus dat klikt goed! rond 2 uur begon het te regenen en zijn we naar huis gegaan en hebben we een taart gebakken en samen gekookt en film gekeken! wat ook wel lekker is om af en toe uit het huis te zijn! en geen kids om je heen te hebben!

verder ben ik veel aan het auto rijden aan de linkerkant van de weg! het gaat me redelijk goed af maar veel oefenen! vind vooral de plattelandswegen die heel smal zijn het lastigs!

verder ben ik veel bezig met bakken en foto's maken! ik begin af en toe zelfs te twijfelen of ik later wel in een kinderdagverblijf wil werken of dat ik mischien toch banketbakker wordt haha!

en ben ik de dagen af aan het tellen nog maar 18 dagen en dan ben ik even thuis haha! ik moet eerlijk toegeven ik vind het hier ontzettend leuk en heb het echt naar mijn zin maar ik mis mijn familie en vrienden en mijn vriendje lief soms toch echt wel!

en als ik thuis kom wil ik olibollen whahah ik had daar laatst zo'n zin in dat ik tegen mam zei koop je olibollen als ik thuis kom!

nou tot snel en hoop dat het met jullie allemaal ook goed gaat en bedankt voor alle leuke reacties!

dikke kus! en tot zeer snel!

Reacties

Reacties

Bob en Marij

Ha Mares,
Leuk om weer wat te horen van je. Leuke foto's. We missen een foto waar je zelf op staat. Trouwens, een banketbak(ster) in de familie is ook niet mis. jammie jammie.
Groetjes en tot gauw

Kevin

Leuk leuk! :-) Banketbakker dan kom ik lekker smullen hahaha. No problemo..

Bijna kumpse truuk! mis dig wal huur:-( Tot snel xx

jan en gertie

haa!!! Mares. mooie foto,s wat dacht je van fotograaf ? en dan banketbakker voor de hobby. hou er rekening mee als je naar huis komt . hier rijden we rechts heel veel groetje,s en tot gauw.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active