3 weken hier!

halli hallo,

ik dacht schrijf maar weer eens een verhaaltje, ik begin al te wennen af en toe nog wel heimwee maar het gaat beter! de eerste 2 weken waren best lastig om eerlijk te zijn maar begin mijn draai te vinden en het leuk te vinden nu!

Laughing

ik heb inmiddels al best veel gedaan zoals mijn dagen gewerkt en uitstapjes gemaakt. aller eerst mijn werkdagen, ik moet zeggen ik zei altijd ik wil 4 kinderen als ik later groot ben nou daar kom ik bij deze op terug 2 is meer dan genoeg! rion is in zijn peuter fase en kan af en toe flink opstandig zijn en het me lastig maken! en aoibheann is een schat van een kindje die slaapt en eet, en heel handig is om mee te knuffelen als je heimwee hebt!

Frown

nora en paul (mijn host mum en host dad ) doen er alles aan om me thuis te laten voelen zo heb ik in 3 weken tijd de hele familie al gezien! 6 broers aan noras kant en 2 zussen aan pauls kant en alle opas en omas! en ook die doen er alles aan om me thuis te laten voelen! zo heeft oma al scones voor me gebakken en neemt noeleen (vrouw van noras broer ) me regelmatig mee der uit aan gezien nora nog veel rust nodig heeft zo net na de bevalling. zo heeft noeleen me vorige week meegenomen naar de plaatselijke bieb ( 8 boekenkasten en een kartonne pasje ) en heeft ze me wat dorpjes rondom claregalway laten zien!

Tongue out

afgelopen donderdag ben ik met nora, rion en oma naar het circus geweest dit was erg leuk moet ik zeggen daarna hebben we chinees gehaald en dat gezellig samen opgegeten ( chinees hier is heeeel anders dan in nl je krijgt echt van die leuke bakjes! ) het weekend heb ik gewerkt en benik naar de kerkgeweest niet dat ik er veel van begreep want het was half iers half engels en half latijn!en heeft rion me zo gek gekregen dat ik niet meer wist wat ik met hem aan moest!

Surprised

vandaag ben ik met noeleen en haar kinderen nyamh en oshin naar barna, furdo, en spitle geweest dit zijn plaatsjes aan de kust en was erg mooi moet ik zeggen! in spitle praten ze alleen maar gealic en weigeren ze om engels te praten! maar ik moet zeggen het was de moeite waard om er een kijkje te gaan nemen! heb er fotos van geplaatst daarna hebben we samen soep gemaakt en bananabread ( een soort cake met banaan) en heb ik met nyamh de film annie gekeken! verder heb ik vandaag een heleboel colleges aangeschreven om te kijken of ik een part-time studie of een cursus kan doen! zodra ik iets weet daar over zal ik het laten weten!

zoals jullie lezen vermaak ik me wel en ik moet zeggen als je ooit de kans krijgt om naar ierland te gaan DOEN want het is echt heel mooi en de mensen zijn allemaal zo lief en aardig voor je ook al kennen ze je niet! ik begin me echt al bij de familie thuis te voelen!

Laughing

nou dat was het wel weer ik ga tutte! en als er nieuws in venlo is hoor ik het ook graag!

Wink

dikke kus mares

Reacties

Reacties

Kiets

Gelökkig vind se ut hielemaol geweldig!! Se hes zeker geliék met de zin: "als je ooit de kans krijgt om naar Ierland te gaan DOEN". Ik bin d'r ein kier gewaes en det land is nog zoë puur! Geweldig.. Geneet d'rvan en we zeen wal weer ens ein verhaol van dich verschiéne! xx slaop lekker

Carol

Ha Mares,
Wat fijn dat het steeds beter gaat. En wat een lieve familie als ik dat zo lees. Dat zal wel goed voelen lijkt me, dat ze je met z'n allen een welkom gevoel geven!
Heb net ook even je foto's bekeken, prachtig. Je zegt niks te veel dat het de moeite waard is om Ierland te bezoeken.
X van ons.

Toos

Wow als molly net zo leuk is als Dolly wil ik ze echt allebei graag knuffelen!! leuke foto's meissie!! en inderdaad wat een mooi land. We komen snel dus begin maar af te tellen.
Tot Skype Kus mama

Mieke

Hoi Mares,

Wat fijn om te lezen dat deze familie zo lief voor je is en ze er alles aan doen om je thuis te laten voelen. Ook mooie foto's van jezelf, de zee en natuur en van de familie. Lijkt me erg lekker bananabread. Willen best eens komen proeven!!

Mieke

DIKKE ZOEN!!

jan en gertie

Haaa!!! Mares leuk dat we weer iets van je horen en zien....van de omgeving waar je vertoeft . mooie plaatje,s en je treft het met de familie en dat is al heel fijn om te horen tot hoors .en veel groetje,s Jan en Gertie

Marij

Ha Mares,
Fijn te horen dat je al aardig gewend bent. Zoeken ze misschien nog een Nanny? Ik kom.
Bananabread klinkt goed. Misschien nog een idee om iets Nederlands, zoals speculaas te bakken voor de familie.
Veel plezier, groetjes Marij

Niels

Mares!
Super dat je je zo vermaakt!
En gelukkig heb je die 2 lastige weken nu gehad en vind je nu je draai! Goed om te horen :D. En zo heb je ook al dingen geleerd daar! :P

Heel veel plezier en we houden contact!

XX Niels

De Ambrosiaantjes

Ha die Mares,
Gewelig dat je nu steeds meer je draai begint te vinden. Het helpt natuurlijk wel als je 'adoptief' pap en mam je zo fijn opnemen in het gezin en met hun familie.
Ja dan dat Gaelic....ik heb er ook al last van gehad. Toen ik er rondreed, in het noorden, stonden op een gegeven moment de plaatsnamen in het Gaelic....dat was lachen. We reden een weg in en die eindigde in de zee. We wisten dus echt niet waar we waren. Ach zo leer je iedere keer weer wat.
Leuke pictures en tot binnenkort want we komen eraan ......jiepieajee !!!

Kusjes en groetjes van de Amrbrosiaantjes en een lik en poot van Jessy.

Carola

Heey Mares,

Good um te huren detse der tog dien drei begins te vinden :D
En natuurlijk zulle de momente zien det ut effe moeilijk wuurdt, maar zoelangse maar neet op geafs :D
Vind ut ouk kei leuk detse doar toes begins te veule! Ik hoap detse ouk ein huul geweldig joar kriegs :D
Weej hebbe heej ouk ein x bananecake gemak.. vondse ut wal lekker?
Ik bin vandaag truuk gekommen van vakantie, en euver 1 weakje bin ik weer toes. Dus dan goan ik wal weer hard werken um dig op te zeuken.
Is trouwens wal fijn alse colleges geis doan. Hoap detse der iets leuks in vinds!
Spreak dig snel weer xxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active