ik ben veilig aangekomen!

hallo!

Laughing

nou ik ben veilig aangekomen hoor! lig nu lekker in mijn supergrote bed want ben wel moe hoor! we zijn vanmorge om half 8 thuis vertrokken en toen om half 11 in het vliegtuig na eerst een paaar traantjes want een jaar is niet niets en had er toch wel moeite mee moest echt wel even slikken! toen was ik om kwart over 11 ierse tijd kwart over 12 nederlandse tijd in dublin en kwam paul ( mijn hostdad ) mij ophalen en moesten we nog 2 uur rijden. dat verliep allemaal prima hij kletste wel dus dat vond ik wel fijn!

toen we eenmaal aankwamen in claregalway kwam nora me al helemaal knuffelen ze zei dat ze zo blij was dat ik er was! dat gaf me wel gelijk een welkom gevoel! de kleine aoibheann ( uitspreken als eejvéén ) van 5 dagen oud lag heerlijk te tutte in haar wiegje! het is zo'n mooi meisje! zou haar zo wille hebbe maar ze is dan ook wel een beetje van mij komend jaar! ik heb met nora flink geklets en ze heeft me een sandwich gevoerd want ze vond dat ikj echt wel iets moest eten na zo'n lange reis haha!

Tongue out

toen heb ik haar cadeautje en dat van aoibheann gegeven wat ze heel erg leuk vond! paul en rion waren ook erg blij met de cadeautjes rion heeft de sloffen de hele avond aangehad ook al waren ze iet wat groot!

Surprised


nora moest rion van de creche halen en ik mocht op de kleine meid passen! zal je net zien nora heeft de deur nog niet dicht gemaakt of ze begint te huile! gelukkig was het toen ik haar oppakte geleik goed! we hebben samen gegeten en nog even met rion gespeeld en naar bed gedaan!

ik heb een prima eerste dag gehad heb geen zenuwen meer! ik ga nu lekker slapen want van slapeloze nachten van te voren, reizen en de hele dag engels praten wordt je flink moe van!

truste bij deze en morgen mag ik nog even lekker een dag je uitslapen!
Tongue out

xxx vanuit het zonnige claregalway ( jaa zonnig! )

Cool

Reacties

Reacties

Carol

Ha Mares!
Fijn om te lezen dat de zenuwen weg zijn en dat je zo welkom bent. Gaat helemaal goed komen met je daar. Heerlijk met zo'n kleintje!
Rust goed uit, en tot spreeks.
Liefs van ons.

Mirjam

Hee,

Ben jij ook als au pair naar Ierland? Wat leuk! Ik vertrek 2september. Ik dacht eigenlijk dat er amper Nederlanders zouden zijn in Ierland.. Waar zit je precies? En hoe is je gezin? Ben benieuwd!

Groetjes Mirjam

Toos

Zo te lezen gaat het daar wel goed!
en wat voor honden hebben ze nu ens eigelik??

Mirjam

Oh ik zie het al, je zit in Galway.. Daar ga ik ook heen! Stuur me anders even een mailtje: x_mirjamvanslooten@hotmail.com

jan en gertie

hoy mares .we hebben gisteren veel aan jou gedacht.
fijn dat alles goed verlopen is . heel veel grtj,s jan en gertie

De Ambrosiaantjes

Ha die Mares,
Nou, daar zit je dan in Ierland. Fijn dat alles zo goed verlopen is en dat je je een hartelijk welkom hebt gekregen.
De parkfeesten zijn afgelopen dus het 'gewone' leven gaat weer beginnen.
Phil heeft een verzwikte enkel opgelopen en ligt nu met een bandage 'zielig' te liggen op de bank. Zij heeft dus de zaterdag en zondag van het parkfeest moeten missen, volgendjaar beter.
Heel veel groetjes en kusjes van ons.
De Ambrosiaantjes.

Mayk

Hey lief Nichtje,

Leuke foto\verhalen op je site. ik ga je volgen.
veel succes en vooral heel veel plezier.

dikke kus van je Neef
Mayk

Toos

Ha meissie!!
Leuke foto's van de kleine meid.
Ruud en ik zijn aan het bijkomen van het kinderkamp, altijd lastig die zondag!!
Ik hoop dat je het een beetje naar je zin hebt, wel druk twee van die kleintjes!! we spreken elkaar snel.
Kus mama

Marij en Bob

Ha Leeveke,

Wat een schattige kindjes. En het uitzicht vanuit je kamer is erg mooi. Tof dat je zo goed ontvangen bent.
Het is natuurlijk altijd wennen, maar dat zal wel gauw lukken. We wensen je heel veel plezier en succes.
toi toi toi

liefs, Marij en Bob

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active