zenuwen!

haij haij!

nog ef mijn laatste berichtje uit venlo en dan kan het avontuur beginnen!


heb zojuist met moeders het koffer zo goed als ingepakt en krijg nu toch wel de kriebels!
ik mag maar 20 kilo mee nemen en vraag me nu toch echt wel af of dat lukt voor een jaar maar gelukkig is mijn lieve mama bereid om nog een doos na te sturen! met onder andere SCHOENEN! want met 1 paar heb ik niet genoeg en met een paar regenlaarzen zou mijn koffer al zo ongeveer vol zitten.


vanavond nog afscheidsfeestje voor vrienden en zo. hoop niet dat het huilen wordt haha

Laughing
want sommige vriendjes en vriendinnetjes ga ik echt wel missen!
Frown
das dan weer een nadeel van een jaar naar het buitenland, maar gelukkig bestaat er tegenwoordig zo iets als skype!


en morge dacht ik een rustig dagje nog te hebben maar dat is wel anders! want veel familie leden vonden mijn afscheidsfeestje op zaterdag niet genoeg en komen morgen evengoed nog even langs dus druk druk druk!

en dan woensdagavond nog ff met mijn lieve vriendje en gezin en dan donderdag morgen om kwart over 7 hier aanrijden want om half 11 gaat mijn vliegtuig richting dublin! SPANNEND! het komt nu wel heel dichtbij maar het komt allemaal helemaal goed en heb er heel veel zin in dus dat zit wel goed!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active