mumford & sons, tattoo, corrondulla show

halli hallo,

hier weer eens een berichtje van mij vanuit claregalway!
hier alles goed, druk gehad en ook veel leuke dingen gedaan,

zo ben ik naar een concert van mumford & sons geweest wat echt heel goed was was net of je naar de cdluisterde. de 2 dagen voor het concert deed het niets anders dan regenen regenen en nog eens regenen dus ik met nora de avond er voor nog een regenjas gescoord en de zaterdag van het concert was het het mooiste weer van wereld. maar in ierland kun je het er beter niet op gokken.

verder ben ik veel met saranne op stap geweest, zo zijn we geweest bowlen voor haar verjaardag ben 2 keer laatste geworden naartuurlijk. maar het was wel gezellig en we zijn naar de bioscoop geweest een paar keer en met de kinderen er op uit zoals naar de sma dag dat is een dag waar ze geld ophalen voor een goed doel en heb je allemaal springkussens voor de kinderen en optredens. het is bij het priesters huis en heb zelfs een priester iers zien dansen als in riverdance dans wat wel grappig was.

verder heb ik een tattoo laten zetten, mares een tattoo? huh? ja mares een tattoo haha! niet ongerust worden ik wordt niet rebels! en het is maar heel klein. het idee onstond dat ik iets van ierland wou omdat dit jaar me zo veel goeds heeft gedaan, ik sta sterker in mijn schoenen en ben zelf verzekerder en ontzettend happy hier in ierland en mijn ierse hostfamilie neemt me ook echt op als familie en ik ben ierland ook echt als mijn tweede thuis gaan zien, zo zei ik met kerst tegen mam toen ik thuis was : ja als ik dan weer thuis ben! waar mam op zei uh ALLO dit is je thuis ierland is je tweede thuis haha! dus ik wou iets wat me er aan blijft herinneren en het moest iets speciaals zijn. en toen kwam ik op het idee en na heel lang twijfelen en denken en nep tattoos oplakken met saranne heb ik besloten om het toch te doen. en ik ben heel blij met het resultaat. ook al zijn mijn ouders er niet heel blij mee. maar ja ze wennen er wel aan en het is echt maar heel klein.

afgelopen zondag ben ik met de kids naar de corrondulla show geweest ik dacht dat is gewoon een of andere kermis maar het was zooo groot, het was echt heel country met honden show waar je letterlijk je hond moet showen en dat soort dingen ook met je koe, kalf, of paard, waarom niet! ze hadden ook allerlei wedstrijden zoals cakebak wedstrijd en arts en crafts. zo iets hebben wij in nederland gewoon niet.

met de kinderen gaat het ook goed, aoibheann loopt half een of 2 stapjes en dan valt ze, maar met stoelen,krukken,en andere dingen die ze kan verplaatsten loopt ze de hele kamer rond.
rion is druk maar ook lief, zijn stoutheidsniveau zo als ik het noem is een stuk gededaald, en hij weet inmiddels wat wel en niet mag. hij is gek op fietsen fiets gemiddeld zon 10 rondjes om het huis iedere dag. mits het weer het toelaat!

dus inmiddels nog maar 6 weken voor ik naar huis kom en kijk er ook wel naar uit om weer naar huis te gaan. dus tot heel snel!

kus vanuit claregalway!

Reacties

Reacties

Niels Blokzijl

Je moet echt verhalenmaakster worden.
Oftewel schrijfster haha! Dit is echt weer een leuk verhaal om te lezen! Leuk idee voor een tattoo! En mooie boodschap! Voor de rest ben ik echt benieuwd naar de corrondulla show! Misschien kun je het hier in Nederland invoeren haha!

xx

Kevin

LeukLeuk:) Hopen dat die 6 weken snel voorbij gaan!
Klinkt erg leuk allemaal. Daar is tenminste wat te beleven in tegenstelling tot hier :(

I like your tattoo! xx tot snel!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active