werken,verjaardag,salou,

OLA!

hier alles goed, hoe is het daar? aller eerst iedereen bedankt voor de lieve kaartjes en berichtjes op mijn verjaardag

Laughing
.

de afgelopen weken heel veel gewerkt aangezien we op vakantie gingen en nora en paul alles af moesten maken in het hotel voor de vakantie, dus ik heb het druk genoeg gehad! aoibheann staat nu en het zal wel niet meer lang duren voor dat ze loopt. rion is een beetje bij aan het trekken en luisterd weer wat beter voor nu dan

Tongue out

de week voor dat we op vakantie gingen had ik de kinderen 2 volle dagen en een nacht wat wel veel was moet ik toegeven maar alles is goed gegaan.

op woensdag kwamen pap mam en ruud op bezoek! ze zouden rond 3 uur komen en om half 3 dacht ik ooh nog even snel opruimen en omkleden ( aangezien ik altijd in mijn joggingpak rondhang in huis het heeft geen zin om mooie kleren aan te doen met een baby in huis aangezien ik toch altijd als zakdoek wordt gebruikt

Tongue out
) maar toen kwamen ze ene half uur te vroeg en was het huis een grote puinzooi en zag ik er absoluut niet uit. waarop zei zeiden, ach kind dat zijn we gewend van jou ( en bedankt )

de woensdag avond was laat geworden dus om 12 uur was ik jarig en kreeg ik cadeaus ! ik had niet verwacht dat ik me jarig zou voelen hier maar ik moet toegeven ik voelde me echt heel erg jarig! op donderdag met pap mam en ruud galway in en savonds had nora een feestje georganiseerd in het hotel! dus we hebben ons goed geamuseerd. heb ook echt gave cadeaus gekregen zoals een jurk die ik heeeeel graag wou van mijn ouders een cd van ed sheeran van niels en een kaartje voor een concert van mumford and sons van nora en paul!

op zondag naar salou op vakantie, het weer was lekker warm veel aan het strand geweest en zandkastelen gebouwd met rion! savonds gingen we meestal uiteten en daarna moest ik meestal babysitte maar dat vond ik niet zo heel erg dan kon ik tenminste lekker mijn boek lezen! ik moest een kamer delen met oma wat niet zo heel goed ging aangezien ze nogal deftig en een tikje arogant is. ze hield geen rekening mee dat ze een kamer deelde, als in smorgens om 7 uur als ze wakker was trok ze gewoon de gordijnen open terwijl ik nog lag te slapen en bedankt! dus na 10 dagen met oma had ik het helemaal gehad haha! ben nog een middag in barcalona gaan winkelen om er even op me zelf uit te zijn wat wel lekker was!

we hebben echt heerlijk weer gehad en ben goed bruin geworden!

meer nieuws heb ik niet!

tot snel! nog maar 10 weken dan ben ik weer thuis

Laughing


dikke kus vanuit het zonnige JA ZONNIG!!! ierland!

Reacties

Reacties

Niels Blokzijl

Leuk verhaal weer! :D
Snap niet hoe je het steeds weer zo leuk weet te vertellen! Maar netjes verwoord van die oma hahaha!
Hopelijk blijft het daar nog lang zonnig!! (net als hier haha)

xx

Kevin

Haha, zo zie je maar weer dat je familie je goed kent:p

Klinkt weer erg leuk allemaal. Dus een vakantie om bij te komen heb je niet gehad zo te lezen. Beetje jammer van die oma. ^^

Leuke kado's:) Gelukkig heb je een top dag gehad. Mijn kado krijg je als je terug bent!

Groetjes uit het lekker warme Nederland! Jaaaaaa het is warm.. Love the sun!

Toos

Jaja meisje werke totdat je erbij neervalt! :-) nog n paar weekjes en dan ben je weer lekker thuis na deze prachtig ervaring!! kus je moeder

De Ambrosiaantjes

Ja Mares, we hebben de verhalen natuurlijk uit 1e hand gehoord, van pap en mam. Wel lachug met zo'n oma.....
Wel leuk dat er toch nog genoeg mensen zijn die aan je verjaardag denken. Oook leuk dat kaartje voor Mumford en sons, ben je al geweest of moet je nog gaan ?
We zijn gisteren terug gekomen uit Barcelona. Heel vermoeiend maar wel mooi. Natuurlijk eerst onze Jessy opgehaald.
Nog effetjes op de tandjes bijten en dan ben je weer terug.
Heel veel groetjes en kusjes van ons.

jan en gertie

hallo die mares. hier een berichtje van uit het druilerige venlo..na even weg te zijn geweest uit galway .en toch nog een leuke vakantie gehad .word het echt aftellen gablazen he.een troost mischien het weer is net zo slecht als bij jullie. als jij terug komt dan schijnt hier de zon

Anne

Hi Mares, misschien heb je mij al wel in je mailinglijst zien staan, ik volg je verhalen al een aantal maanden. Ik zit sinds 3 maanden zelf ook in Ierland als au-pair, in de buurt van Cork! Ik kreeg een mail van Cara dat er binnenkort een meeting wordt georganiseerd in Dublin. Ben benieuwd of jij er ook heen gaat?! Zou leuk zijn om je te zien en als ''collega's'' even lekker Nederlands te kletsen haha! Liefs Anne

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active