zon,pasen,vlinders <3

halli hallo,

het is alweer even geleden dus dacht schrijf maar weer eens iets!
hier gaat alles goed! druk druk druk zoals altijd!

een paar weken geleden haalden wij een tempratuur van maar liefst 22 graden en heb ik samen met kathrin die inmiddels naar huis is

Frown
de hele dag in de zon gezeten en mijn neus was er zelfs van verbrand! maar het mooie weer was van korte duur want een paar dagen later was de regen helaas alweer terug!

met pasen hebben rion en ik paaskoekjes gebakken en opgegeten haha! in de vorm van een konijntje en een papieren konijn geverfd. rion wou aoibheann ook laten verven en gaf haar de verfkwast binne no time zat ook kleine aoibheann onder de verf dus daarna maar samen in bad geduwd! savonds met pasen gingen we naar oma en daar zat (zoals altijd) het hele huis vol! echt zon oma ook! zelf appeltaart en rebarber taart gebakken en voedsel in huis voor de hele familie. dus dat was erg gezellig!

kleine aoibheann kruipt nu dus kan er de hele dag achter aan rennen! en tuurlijk zit ze aan alles wat niet mag. dus ma alles hoog neergezet zodat mevrouw er niet bij kan! ik ben ook verhuis van kamer aoibheann heeft nu mijn kamer en ik woon op zolder nu wat ik niet erg vind wnat nu kan rion niet meer binnen rennen want er zit een traphek voor!

ik ga nog steeds veel zwemmen moet zeggen dat ik het knap vind van me zelf dat ik het zo goed bij houd!

oke nieuws: afgelopen weekend is er een vriend van me op bezoek geweest in ierland, toen nora hoorde dat er een jonge kwam zei ze hier heb je geld ga maar bij de schoonheids specialiste je nagels laten doen! whahah ik keek haar aan en zei ik heb nog nooit men nagels laten doen! dat was dus weer een hele nieuwe ervaring! mja terug naar het verhaal! dus zondag kwam niels ( uit groningen) ( ja die ja) whahah langs! dus ik zondag op de bus naar dublin hele nacht niet geslapen deels omdat aoibheann tandjes kreeg en ik nachtdienst haden deeels omdat niels kwam. en toen smorgens kon ik ook al niet eten! dus dan maar zonder eten in de bus naar dublin. eenmaal op dublin iedere 2 sec op het bord kijken of hij al geland was en wachten tot die er was! en toen was hij er eindelijk en toen wist ik niet meer zo goed wat ik moest zegge ( voelde me net 16) hihi maar ook dat kwam helemaal goed!

dus uiteindelijk bleek ik em toch wel leuker te vinden als gewoon een vriend en hij mij ook

Laughing

wat voor mama dan wel weer fijn is want dan kom ik tenminste niet met een ier thuis he tooos!of nog erger dan blijf ik hier!

op zondag hebben we samen geluierd film gekeken en gechilled, en op maandaghadden we kussen op de cliffs of moher en een of andere berg wandeling waar mares ongeschikt voor blijkt te zijn op het programma staan wat erg leuk was! op de bergwandeling na :p en hebbe we niels savonds een guinness gevoerd want die moet je op zen minst gedronken hebben als je in ierland bent en mares de slappe lach had voor ongeveer een uur en niet eens wist waarom ( nee niet de alcohol)

op dinsdag natgeregend in galway en naar de film samen en savond bij nora op bezoek. dinsdag avond lekker samen film gekeken.

dus na 3 dagen vlinders in de buik moest hij helaas weer naar huis. maar niet getreurt deze dagen hebben we skype en facebook en email en sms en whats app en anders kunnen we nog een postduif sturen mocht het nodig zijn!

en ach over 3 maanden ben ik alweer thuis!

nou nu zijn jullie ook weer up to date! met nieuwe ( niet ierse) liefde en al.

dikke kus vanuit zompig ierland!

Niels Groningen

Echt weer een leuk verhaal neergezet!
Hopelijk zal aoibhaenn de komende dagen wat beter met haar doorkomende tandjes overweg kunnen.

En heb erg genoten van de tijd in ierland met je!
Zeker geen spijt van dat ik naar je toe ben gekomen!
Het was erg leuk! Je bent een schat!

Xxx mij

Melanie Uijen

heey meis, fijn om te zien dat je het zo naar je zin hebt daar! ;) haha. Als je weer trug bent wil ik alles horen! :D
Succes de laatste drie maandjes!
Kus

Carol en de mannetjes

Ha Mares,

Leuk leuk leuk!!!!!
Wat een goed bericht :-). Is het er dan toch een keer van gekomen. Dat wordt voorstellen over drie maanden. Hihi. En wat leuk dat die kleine meid zo hard gaat. De tijd vliegt wel zo hè.
Tot snel.

Dikke kus van ons. Xxxx

De Ambrosiaantjes

Ha die Mares,
Tsja, sweet sixteen....en vlinders in de buik.....leuk om te horen.
Heel fjn om te horen dat jullie samen een leuke tijd hebben beleefd.
Die laatste 3 maanden nog op de tandjes bijten en dan weer terug naar het druilerige Nederland.
Zal straks ook voor jouw wel ff wennen zijn zonder 'jouw' kindjes.
Mares, geniet er nog van en tot binnenkort.
XXX van ons en een poot en een lik van Jessy.

Herman Middelink

Hoi Mares, Leuk om te lezen dat er toch weer en Niels in je leven is gekomen (als Vriend) We gaan zondag naar Iris en renee voor hun verjaardag te vieren en we zien dan ook weer de tweeling (inmiddels 7 jaar) ja het zijn al echte dames aan het worden. We genieten hier echt van. Groeten van ons allemaal en geniet maar van de kleine.

Herman en Oda

Toos

Jaja nog een stuk of 100 daagjes en dan ben je alweer thuis!!
Bu begint het toch tijd te worden maar..... over 3 weeekjes zien we je alweer!
Kus mama