een update vanuit ierland!

halli hallo!

hoe is het daar? hier is alles goed!

ik dacht doe maar weer eens een update! hier begint het al lekker lente te worden en is komt het zonnetje best vaak langs!
dus met de kids naar buiten! en rion lekker laten rennen! hij weet nu trouwens wat links en rechts is en is er heel trost op! dan gaan we wandelen en dan zegt hij we go right at the corner mies? en als we bij de hoek zijn dan vraag ik welke kant en dan wijst hij ook rechts aan!

vorige week was st. patricksday maar helaas heb ik er niets van mee kunnen maken aangezien we chikenpoks ( waterpokken ) hadden. arme rion zat helemaal onder en heeft er flink van gelust. we dachte dat aoibheann ze ook had want ze had 4 pokke waarvan nora en ik dachten dat zal wel het begin zijn maar die zijn weer weg gegaan. dus helaas konden we niet naar de parade in de stad! maar nora had me wel op vrijdag avond vrij gegeven dus ben naar paddys night geweest in de stad zodat ik toch iets had! mensen verven hun haren groen voor st patricks day haha!

aoibheann wordt groot ze kan nu alleen zitten en begint haar knietjes op te trekken om te gaan kruipen en ze rolt door de kamer heen haha! ze heeft ook echt haar eigen wil en als iets niet lukt kan ze heeeel boos worden!

ik ben op mijn vrijedagen er op uit aan het gaan, zo heb ik een bustour met kathrin ( deense aupair) naar cliffs of moher en alliweecaves gedaan bij de cliffs kon je geen flikker zien want het was te mistig maar de caves waren wel mooi. naast de caves is een bird centre waar we ook naar toe zijn geweest en heb een uil vast gehouden en dat voor iemand die niet op vogels gesteld is!

de week erna heeft saraanne me mee genomen naar een echte schapenboerderij waar ik onderandere een lammetje heb gevoed en tractor heb gereden whahaa ik voel me af en toe echt nog een toerist maar als ik dan een andere dag in galway loop voel ik me absoluut geen toerist meer!

en afgelopen dinsdag ben ik met kathrin naar connemara, kylemore abbey bus tour gedaan! ik moet zeggen de buschauffeuren hier hebben wel echt humor haha!

verder mag ik in mei 10 dagen mee naar salou op vakantie met de familie en heb ik mijn vlucht naar huis ook geboekt op 8 augustus! wat heel dubbel voel want ik weet zeker dat ik mijn familie hier heel erg ga missen maar aan de andere kant is het ook wel weer fijn om thuis te zijn!

dus dat is al het nieuws vanuit ierland!

tot snel!

dikke kus!

Reacties

Reacties

Nadine

Hi Mares,

Wat leuk om weer iets van je te lezen en al helemaal dat het zo goed met je gaat! Super dat je nog lekker even mee op vakantie mag, hopelijk hebben jullie dan mooi weer.

Ik lees dat 8 augustus je retourdatum is? Spannend, klinkt al best dicht bij.

Geniet er nog even van en veel plezier nog!

Groetjes,

Nadine
Travel Active

de Ambrosiaantjes

He Mares,
Leuk om weer eens wat te lezen en te zien (foto's).
Ja, als je je zo gedraagd dan lijk je niet alleen op een toerist maar dan ben je er ook een.......hahaha.
10 daagjes Salou, toe maar. Lekker luieren (niet de kids) aan het strand. Geniet ermaar lekker van.
Trouwens wel blij dat je tractor hebt gereden in een open veld.............geen obstakels waar je tegen aan kunt botsen.
Wel jammer dat je iet van St Patricksday hebt kunnen genieten, schijnt een soort koninginnedag in Ierland te zijn.
Nog heel veel plezier en doe ze daar de groetjes:
XXX

Niels Blokzijl

Leuk verhaal weer! :D
Je kunt echt zien dat je er met plezier aan schrijft!
Echt leuk om alles te lezen!
En weetje, St patricksday komt nog wel een keer!


Xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active